Přelož si mě - Translate Me !

úterý 17. července 2012

Experimentální Magie pro pokročilé (Myšpule 2012)

Fotoreport z posledních experimentů na poli invokační (prosebné) a trošku evokační (evokace . akt vzývání, vyvolávání) magie. Prosím neinspirujte se, jde o záležitost takřka "osudovou" a nezamýšlených důsledků můžete přivodit zcela nepočítaně... synchronicity se začnou ve Vašem životě přímo hromadit a v lepším případě skončíte v blázinci, v tom horším, na hřbitově... 


Jde o magické využití planetárních korespondencí s různými typy obětí a přání vkládaných do přírodních materiálů (kameny, kůra atp.) v patřičný čas.



K fumigaci, neboli vykuřování, používám metody pana Veselého, jehož teoretické zpracování různých způsobů míchání a výroby kuřidel je velmi podrobné... škoda, že blogy zatím nemohou vonět...



Místo experimentu - Chudý hrádek, Čertova rokle, Drchlava



Zapálila jsem postupně čtyři ohnivé oběti...







Již po několikáté jsem se přesvědčila, že zapálit lze vždy jen tři... Anděl vodního živlu ohnivou oběť prostě nepřijímá ... ostatně to je vcelku pochopitelné. I když vše činím v té nejhlubší pokoře které jsem schopna, přesto vím, že bych neměla ... dráždit tyto mocnosti ... nevyplácí se to...


Moje neobjektivně objektivní představa vizualizace síly andělské...
 


 Předchozí evokační pokus. Moje soukromé svatyně. Zasvěcena andělovi kůru trůnů Nelchaelovi:






Co je nahoře, je také dole. Vždy platí princip podobnosti. Vždy je realita silně ovládána, tuším, že přímo tvořena, vládnoucími planetárními inteligencemi. Jaký bude náš život právě v tu chvíli, kdy je jim dána tato moc, závisí hodně na tom, jak jsme ochotni se přizpůsobit zvykům té, která zrovna svírá opratě Merkavi, vozu života..









Myšpule z údolí kamenných lebek LP 2012

Žádné komentáře:

Okomentovat